Незважаючи на перше за 13 років падіння доходу із-за слабких продажів iPhone, Apple все одно зайняла перше місце в рейтингу з $154.1 мільярдами, шостий раз поспіль став найдорожчим брендом у рейтингу Forbes.
"Бренди отримують цінність від сприйняття своїх покупців", зазначив професор з маркетингу та брендингу Девід Райбштайн. "З точки зору компанії їх цінними робить те, що покупці готові платить більш високу ціну і купити їх продукти".
Друге місце зайняв Google, третє — Microsoft. Facebook став самим швидко зростаючим брендом в топ-100 другий рік поспіль, показавши зростання на 44% за рік. З іншого боку, цінність бренду IBM впала на 17% до $41.4 мільярдів в цьому році, що не дивно, так як компанія оголосила про падіння доходів в 16 кварталів поспіль.