Експерти підрахували, які моделі «беушок», з моторами якого типу і якого обсягу вигідно до нас імпортувати за зниженими акцизами.
Виявилося, що прямий залежності немає і трохи чи не кожен популярний автомобіль треба прораховувати індивідуально. Результат, нерідко, виходить несподіваний. Все далеко не однозначно. І досить часто у Західній Європі масові моделі коштують стільки, що після всіх платежів в бюджет України, їх ціна у нас буде вище, ніж пропозиції на вітчизняному вторинному ринку. Прямо протилежної може виявитися ситуація з преміальними марками і моделями. А може і не виявитися autoconsulting зробив невелику вибірку, в основному, по тим моделям, які найбільш популярні у нас на «вторинці». І прорахував доцільність їх ввезення.
Як показує статистика останніх років, у нас в країні практично кожен хоче купити преміальну іномарку за 5 копійок, тому AUTO - Consulting почав прораховувати вартість розмитнення зі зниженими акцизами по дорогим авто. І , чесно кажучи, був розчарований. ось дані по популярним моделям. Схема розрахунку проста: початкова вартість уживаного авто ( не старше 2010 року ) в Західній Європі + новий акциз + ввізне мито ( 10 %) + ПДВ ( 20 %). Ціни вказані стартові - то є самі низькі на українських і німецьких сайтах.
BMW X5 35i з бензиновим мотором ( 2979 см3 ) коштує в Західній Європі від 19500 євро. Після сплати всіх податків, ціна в Україні виходить 26726 євро. У нас BMW X5 з мотором такого обсягу і такого ж року випуску пропонують - від 28500 євро. Є скромна економія.
BMW X5 40d з дизельним мотором ( 2993 см3 ) пропонується в Західній Європі від 26500 євро. Після сплати всіх податків, ціна в Україні виходить від 42913 євро. У нас BMW X5 з мотором такого обсягу пропонують - від 29000 євро . Однозначно не вигідно.
BMW X5 50i з бензиновим мотором ( 4395 см3 ) коштує в Західній Європі від 27000 євро. Після сплати всіх податків , ціна в Україні виходить від 47289 євро. У нас BMW X5 з мотором такого обсягу пропонують - від 30000 євро . Однозначно не вигідно.
BMW 5 - й серії. Пропозицій по цій моделі у нас досить багато. Причому, велика кількість вже пригнаних, але не розмитнених авто. І ось чому, 535i з бензиновим мотором ( 2996 см3 ) пропонується в Західній Європі від 11500 євро. Після сплати всіх податків, ціна в Україні виходить від 16172 євро. У нас BMW 5 - й серії з мотором такого обсягу пропонують - від 24000 євро. Є сенс.
BMW 520d з дизельним мотором ( 1995 см3 ) коштує в Західній Європі від 9000 євро. Після сплати всіх податків, ціна в Україні виходить 12663 євро. У нас BMW 5 - й серії з мотором такого обсягу пропонують - від 19500 євро. Є сенс.
BMW 523i з бензиновим мотором ( +1997 см3 ) коштує в Західній Європі від 12500 євро. Після сплати всіх податків, ціна в Україні виходить 17140 євро. У нас BMW 5 - й серії з мотором такого обсягу пропонують - від 21500 євро. Є сенс.
Більшість автомобілів Mercedes - Benz E - класу пропонуються в Західній Європі після напруженої роботи в таксі. Зате - не дуже дорого.
Audi A6 в Західній Європі в переважній більшості пропонується в кузові універсал - Avant 3.0 TDI V6 quattro з дизельним мотором ( 2967 см3 ) і повним приводом. І коштує там від 10000 євро. Після сплати всіх податків, ціна в Україні виходить – 21065 євро. У нас ця модель практично не пропонується, але ціни на А6 з 2 - літровим дизелем стартують з 16000 євро, з 2,8 - літровим бензиновим мотором – з 17500 євро, з 3 - літровим бензиновим – з 18200 євро, з 2 - літровим бензиновим – з 20500 євро. Тому , А6 – везти не вигідно.
Пафосний Land Rover Range Rover у Західній Європі в переважній більшості пропонується у версії з дизельним мотором ( 4367 см3 ) 4.4 TDV8 за ціною від 27000 євро. Після сплати всіх податків, ціна в Україні виходить від 47216 євро. У нас ця модель практично не пропонується, але ціни на Range Rover з дизельним мотором 3 , 6 л стартують з 30500 євро, з 5 л бензиновим мотором – з 31000 євро. Не вигідно.
На старі Porsche Сауеnnе Turbo GTS 4.8 з бензиновим мотором ( 4806 см3 ) ціни в Західній Європі стартують з 28000 євро. Після сплати всіх податків, вартість в Україні від 49700 євро. У нас ця модель пропонується від 37000 євро. Не вигідно.
Модифікація 3.0 V6 Diesel з дизельним мотором ( 2967 см3 ) пропонується за кордоном від 32000 євро. Після сплати всіх податків, ціна на неї в Україні – від 50105 євро. У нас 3 л дизель – від 31500 євро. Не вигідно.
Найбільш популярні і часто пропоновані в Західній Європі Toyota Land Cruiser в модифікації 3.0D - 4D з дизельним мотором ( 2982 см3 ). Ціни на нього стартують з 17000 євро. Після сплати всіх податків , вартість в Україні буде від 30345 євро. У нас ціни стартують з 26000 євро. Не вигідно.
Audi Q7 з бензиновим мотором 4 , 2 л ( 4134 см3 ), у Західній Європі пропонується від 15 500 євро. Після сплати всіх податків, ціна на нього в Україні буде від 31418 євро. У нас вартість стартує з 32500 євро. Так на так, але пробіг по європейських дорогах.
Audi Q7 з 3 - літровим дизельним мотором ( 2967 см3 ) у Західній Європі пропонують від 37 000 євро. Після сплати всіх податків, ціна на нього в Україні буде 56705 євро. У нас 29500 євро. Не вигідно.
Volkswagen Touareg з 3 - літровим дизелем ( 2967 см3 ) у Західній Європі пропонують за ціною від 13 000 євро. Після сплати українських податків він буде коштувати у нас від 25000 євро. В Україні цю модель пропонують – теж від 25000 євро. Так на так. Єдиний бонус – кілометраж, намотаний з німецьким, а не по нашим дорогам. Якщо, звичайно, він чесний.
Так BMW 3 - ї серії 318d з 2 - літровим дизелем ( 1995 см3 ) пропонується в Західній Європі від 7800 євро. Після сплати українських податків – це буде від 11078 євро. У нас пропозиції стартують з 13500 євро. Вигідно.
BMW 3 - ї серії 318i з 2 - літровим бензиновим мотором і BMW 320i з 2 - літровим бензиновим мотором пропонуються в Західній Європі від 8000 євро . Після сплати українських податків ціна буде від 11220 євро. У нас вартість цих модифікацій стартує з 15000 євро. Вигідно.
Mercedes - Benz C - Класу з 2 - літровим ( 1796 см3 ) бензиновим мотором пропонується в Західній Європі від 6800 євро. Після сплати українських податків ціна буде від 9551 євро. У нас вартість цього авто від 13500 євро. Вигідно.
Mercedes - Benz C - Класу з 2,2 - літровим ( 2143 см3 ) дизельним мотором в Західній Європі пропонується від 6850 євро. Після сплати українських податків ціна буде від 9883 євро. У нас вартість такої модифікації стартує з 14200 євро. Вигідно.
Вже зараз у нас пропонується дуже багато нерозмитнених VW Passat. Значить, швидше за все, є сенс везти. Мінімальна ціна в Німеччині 6 - річного VW Passat з 2 - літровим дизельним мотором ( 1968 см3 ) – від 4000 євро. У нас за такий просять - від 10000 євро.
Якщо приганяти самому у Західній Європі Toyota Camry з 2 , 5 - літровим бензиновим мотором ( 2494 см3 ) пропонується від 14 000 євро. Після сплати українських податків вартість буде від 19300 євро. У нас ціни на такий автомобіль стартують з 13000 євро. Не вигідно.
На українських сайтах "висить" дуже багато нерозмитнених Volkswagen Golf. Вірна ознака , що це вигідна покупка. Особливо, з урахуванням кусаючих цін на нові «Гольфи » у офіційних українських імпортерів. У Західній Європі VW Golf з 1,2 - літровим бензиновим мотором ( 1197 см3 ), пропонується від 5290 євро. Після сплати українських податків ціна буде від 7073 євро. У нас за такий просять від 9000 євро. Вигідно.
Golf з мотором 1,4 л бензин ( 1390 см3 ) у Західній Європі можна знайти від 4700 євро. Після сплати українських податків ціна буде від 6310 євро. У нас – від 9200 євро. Вигідно.
У Західній Європі VW Golf 1,6 л дизель ( 1598 см3 ) пропонують від 4600 євро. Після сплати українських податків ціна буде від 6700 євро. У нас – від 8200 євро. Вигідно.
Зовсім не так вигідно виглядає на цьому фоні Volkswagen Polo. З дизельним мотором 1,2 л (1199 см3), він пропонується в Західній Європі від 4500 євро. Після сплати українських податків ціна буде від 6088 євро. У нас – від 6000 євро. Не вигідно.
Polo з бензиновим 1,2 - літровим мотором ( 1197 см3 ), у Західній Європі – від 4150 євро. Після сплати українських податків ціна буде від 5580 євро. В Україні 6 - річний VW Polo пропонується – від 6500 євро. Не вигідно.
Популярну у нас Mazda6 2 л з бензиновим ( 1999 см3 ) мотором в Західній Європі можна знайти від 5900 євро. Після сплати українських податків ціна на цей автомобіль буде у нас від 8428 євро. На вітчизняних сайтах – від 9500 євро. Невелика вигода.
Серед пропозицій у німців є ще Mazda6 з 2 л дизелем. Від 5500 євро. Після сплати українських податків ціна на цей автомобіль буде у нас від 8044 євро. Також проглядається невелика вигода.
Популярний у нас Ford Focus з 1 , 6 - літровим ( 1596 см3 ) бензиновим мотором в Західній Європі пропонується від 5000 євро. Після сплати українських податків ціна на цей автомобіль буде у нас від 7111 євро. На вітчизняних сайтах – від 6500 євро. Не вигідно.
Схожа картина і з Ford Focus з 1 , 6 л ( 1598 см3 ) дизелем. У Західній Європі за нього просять від 4000 євро. Після сплати українських податків ціна на цей автомобіль буде у нас від 5907 євро. На нашому авторинку вартість стартує з 6500 євро. Є незначна вигода. А іншу модель Ford Fiesta – навпаки завозити цікаво. Наприклад, в Західній Європі Fiesta з 1,4 - літровим дизелем ( 1388 см3 ) пропонується від 2700.
На вітчизняних сайтах багато нерозмитнених Toyota RAV4 – вже везуть, значить вигідно. В Західній Європі 6 - річна RAV4 з 2 , 2 - літровим дизелем ( 1987 см3 ) пропонується від 10000 євро. Після сплати українських податків ціна на цей автомобіль буде у нас від 14033 євро. На вітчизняних сайтах – від 15500 євро. Є невелика вигода.
А ось 2 - літрову бензинову версію ( 1987 см3 ) везти сенсу немає. У Західній Європі її пропонують від 11500 євро. Після сплати українських податків ціна на цей автомобіль буде у нас від 15838 євро. У той же час, в Україні вартість такої RAV4 – від 15500 євро.
Вживані Renault Megane імпортували в Україну і до зниження акцизів. А що ж тепер? У Західній Європі Megane з 1,5 л дизелем ( 1461 см3 ) пропонується від – 4700 євро. Після сплати українських податків ціна на цей автомобіль буде у нас від 6385 євро. В Україні такі продають від 9000 євро. Хороший зазор! Не менш цікаво імпортувати і Megane з бензиновим 1, 6 - літровим ( 1598 см3 ) мотором. В Західній Європі його пропонують від 4750 євро. Після сплати українських податків ціна на цей автомобіль буде у нас від 6799 євро. А на українських сайтах такий Megane пропонують від 10000 євро.
Як бачимо, самий вигідний обсяг силових агрегатів для імпорту – бензин і дизель до 1,5 л , просто вигідний обсяг – бензин до 3 л , дизель – до 2 , 5 л . Але це – не для всіх моделей . Нерідко, навіть при найвигідніших обсягах, стартові ціни в Україні нез'ясовним чином нижче , ніж у Німеччині. Але , якщо різниця в цінах в Україні і в Західній Європі невелика, бонусом може стати пробіг по хорошим дорогам чи комплектація, якої у нас немає. Треба враховувати також, що стартова вартість в Україні і в Західній Європі, моделей з однаковими об'ємами двигунів, може сильно коливатися, залежно від комплектації авто, його реального пробігу і «втом ». Але, прорахований порядок цифр +- дає розуміння про перспективи швидкого продажу авто на українському вторинному ринку. Тільки не треба забувати про те, що крім плати за «розмитнення», тим , хто збирається самостійно завозити стару іномарку за зниженими акцизами, треба витратитися, як мінімум, на дорогу, харчування та проживання. А це ще від 500 до 1000 євро. В залежності від того, куди ви їдете і як довго підбираєте собі автомобіль. Плюс вільний час, нерви і гроші на процес завезення і сертифікацію ввезеного авто, легалізація його документів, плата за першу реєстрацію». Так що вигідно чи ні здійснювати такий вояж, кожен вирішує індивідуально .