Новий закон про ЖКГгарантує грошову компенсацію, якщо комунальні послуги вам не надали взагалі, або надали, але не в повному обсязі і в неналежну якість. Сайт Новограда-Волинського 04141.com.ua розповість, як отримати гроші за неякісне електропостачання.
Розцінки. Суми компенсації встановлює Нацкомісія, що здійснює держрегулювання в сферах енергетики і комунальних послуг (НКРЕКУ). Наприклад, відновити постачання електрики споживачеві після того, як той розрахується з боргами перед фірмою-постачальником, комунальники зобов'язані протягом трьох днів в місті або п'яти днів в селі.
Якщо електрики не вкладуться в термін, ви маєте право розраховувати на компенсацію в сумі 100 гривень. До речі, з 1 січня 2018 року сума компенсації зросте до 200 гривень. А на відновлення електропостачання після перерви закон дає комунальникам 24 години. Сума компенсації в такому випадку аналогічна: 100 гривень до кінця 2017 року і 200 гривень з 1 січня 2018 року.
Порахуйте самі. Теоретично, фірма-постачальник сама повинна стежити за якістю послуг, що надаються. Щодо нарахування компенсації комунальники зобов'язані сповістити споживача. Причому відразу декількома способами:
- в рахунку на оплату послуги;
- в листі на офіційному бланку фірми;
- в особистому кабінеті на офіційному сайті фірми.
ЩО РОБИТИ, якщо ви впевнені, що вам надали неякісну послугу, але комунальники «забули» нарахувати вам компенсацію? Насамперед напишіть заяву до компанії-постачальника. Якщо там ваші скарги розглядати відмовляться - звертайтеся в НКРЕКУ і її місцеві підрозділи. Нагадаємо, відділи, сектори і управління комісії діють у всіх регіонах України.