Спочатку отримати будівельний паспорт, потім повідомити про початок робіт до відповідних органів - все, що потрібно зробити перед стартом зведення приватного будинку.
Сайт Новограда-Волинського 04141.com.ua нагадує про те, що для отримання дозволу на будівництво приватного будинку українським законодавством передбачена спрощена процедура. Про це повідомили 22 липня 2019 року в Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, процитувавши слова заступника міністра Льва Парцхаладзе.
Нагадаємо: будівельний паспорт - документ, який визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і зведення приватного, садового, дачного будинку висотою не більше двох поверхів і площею не більше 500 кв.м.
Оформлення паспорта не вимагає отримання містобудівних умов і обмежень, також необов'язково розробляти проект майбутньої забудови - це можна зробити за бажанням.
Будівельний паспорт видається безкоштовно протягом 10 днів з моменту подачі пакета документів
Так, щоб отримати будівельний паспорт, потрібно звернутися в Центр надання адміністративних послуг або виконавчий орган, що входить до місцевої ради, і надати наступні документи:
- заяву на видачу будівельного паспорта, оформлену за зразком;
- завірену нотаріусом копію документа, який підтверджує право власності на землю;
- завірений нотаріусом документ, що підтверджує згоду співвласників (якщо такі є) на забудову;
- зроблений самостійно або архітектором ескіз, на якому буде позначено місце розташування будівель і споруд на ділянці, фасади та плани об'єкта із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення; проект будівництва (якщо є).
«Місцевий підрозділ перевірить, чи відповідають ваші наміри генплану території, плану зонування, детального плану території або іншим планувальних рішень, а також державним будівельним нормам і правилам. Якщо все буде відповідати зазначеним вище вимогам, то протягом 10 робочих днів вам видадуть будівельний паспорт. Це безкоштовно », - гарантує Лев Парцхаладзе.