Українці більше не зможуть вільно розпоряджатися своїми коштами.
Скарги українців на популярні сервіси ПриватБанку останнім часом стали не рідкістю. Однак нещодавно цілий шквал гнівних коментарів на адресу фінустанови викликала проблема з здавалося б звичайнісінькою послугою. У чому на цей раз завинив ПриватБанк перед своїми клієнтами?
Виявляється фінустанова без жодного попередження ввела обмеження на переказ коштів. Тепер кількість таких операцій для власників карток фізичної особи не повинні перевищувати 100. Більшість клієнтів банку дізналися про такі умови абсолютно випадково. Послугу переказу просто заблокували, а клієнтам повідомили, що можливість здійснювати відправки коштів на інші картки відновиться вже з 1-го числа наступного місяця.
Можливо масових скарг вдалося б уникнути. Однак свою обіцянку банк не виконав. Заблокувавши послугу переказу між картами в серпні, з 1 вересня її відновили далеко не всім клієнтам. Тому українці вирішили звернутися за допомогою до державних інстанцій, і залишили кілька гнівних коментарів на сайті Мінфіну.
Одному з клієнтів, який поскаржився на сервіс ПриватБанку на порталі державної структури, все-таки повернули можливість перераховувати кошти з власної картки. Інша власниця рахунку в фінустанові так і не отримала можливості знову вільно розпоряджатися своїми грошима.