Європейська комісія звернулася до TikTok, YouTubeiSnapchat з проханням відповісти на запитання стосовно роботи їхніх алгоритмів рекомендацій. Таке розслідування впливу платформ розпочали через ймовірність того, що вразливі групи людей споживають контент, який пропагує самоушкодження. Про це йдеться на телеканалі Н1 в програмі «Добрі новини. Світ: підсумки тижня».
Зазначено, що розслідування почали відповідно до закону ЄСпро цифрові послуги через занепокоєння, що вразливі користувачі споживають фейкову інформацію та контент, які можуть завдати шкоди психічному здоровʼю (пропагування розладів харчової поведінки, депресію та вживання речовин).
Згідно із законом Євросоюзу, платформи, котрі мають понад 45 млн активних користувачів на місяць, повинні відповідати суворим вимогам прозорості.
TikTok, YouTubeiSnapchat мають надати інформацію Європейській комісії до 15 листопада, після чого ЄС вирішить, чи потрібно ініціювати офіційне провадження щодо платформ.