У межах дослідження Центру контент-аналізу «Українська мова у соцмережах» визначили, що частка української мови серед українців в соцмережах перевищила 56%.
Про це повідомив керівник аналітичного відділу Центру контент-аналізу Сергій Стуканов – йдеться на телеканалі Н1 в програмі «Добрі новини. Україна: підсумки тижня».
«Вперше за всю історію нашого дослідження частка дописів, які робляться в українському сегменті соціальних мереж українською мовою, переважає. Ми маємо станом на зараз 56% дописів українською мовою, вони робилися у серпні-вересні 2024 року», — сказав Сергій Стуканов.
Під час дослідження проаналізували близько 2000 вебсторінок українських медіа, а також 1,1 мільйона дописів, поширених в Україні на платформі іноземних соціальних мереж. Серед соцмереж обрали Facebook, Twitter (Х), Instagram, Youtube та TikTok
Як повідомив очільник аналітичного відділу, у 2020 році частка української мови становила 15%, а у 2022 відбувся сплеск до 37-38%.
У 2023 році українська мова вийшла майже на показник половини і наразі тенденція посилення становища української мови в українському сегменті соціальних мереж підтверджується.