
18:54, 6 червня 2016 р.
Основні тренди 2016 року для 3 млрд інтернет-спільноти
Кілька днів тому компанія KPCB, один з найбільших венчурних капіталістів Кремнієвої долини, випустила звіт, який описує глобальні інтернет-тренди цього року.
Ось кілька найбільш цікавих фактів з нього. Загальне число інтернет-користувачів у світі становить 3 млрд. При цьому щорічно цифра збільшується на 9%. Темпи зростання, які кілька років тому знижувалися, вирівнялись і залишаються стабільними. Таким чином, кількість нових користувачів збільшується лінійно, що демонструє наведений нижче графік.

Цікавим винятком з загального правила є Індія. Тут число користувачів зростає по експоненті. Зростає не тільки кількість користувачів інтернету, але і самі темпи зростання цього числа.

Кількість користувачів смартфонів у всьому світі зростає, але темпи цього зростання помітно знижуються. За останній рік кількість користувачів смарфтонів зросла на 21%, в порівнянні з 31% роком раніше. При цьому Азіатсько-Тихоокеанський регіон залишається абсолютним лідером за кількістю користувачів – тут їх 52%.

Темпи зростання продажів смартфонів також дуже сильно падають. Звичайно, динаміка все ще залишається позитивною. За минулий рік продажі виросли на 10%. Ось тільки в минулому році зростання становило 28%.

Якщо говорити про населення світу в цілому, то можна помітити, що темпи приросту населення зменшуються, народжуваність знижується, а тривалість життя, навпаки, збільшується. Темпи приросту населення, які ще в 1975 році становили 2% у рік, сьогодні знаходяться на позначці 1,2%. Прогнозують, що до 2050 року приріст скоротиться до 0,5%.

Народжуваність падає у всіх регіонах світу.

Тривалість життя, навпаки, росте всюди.

Ринок онлайн-реклами в усьому світі зростає. В одних лише Сполучених Штатах цей ринок за рік виріс на 20%, в порівнянні з 16% роком раніше.

Правда, разом з ринком реклами зростає і кількість користувачів, які блокують цю рекламу. Ось як змінилася за останні роки кількість користувачів, що використовують різноманітне програмне забезпечення на зразок AdBlock. Червоним на графіку відзначені користувачі персональних комп'ютерів, синім – користувачі мобільних пристроїв.

Величезну увагу маркетологи приділяють поколінню мілленіуму – людей, що народилися в період з 1981 по 2000 роки. У США ця вікова група становить 27% від усього населення країни. Аналітики вважають, що у зв'язку з такою демографічною ситуацією, в найближчі 10-20 років істотно зросте купівельна спроможність населення.

Інтернет все частіше використовується в якості каналу роздрібного продажу. За минулий рік обсяги інтернет-продажів склали 10% від всього числа роздрібних продажів. Для порівняння, в 2000 році на частку інтернет-продажів доводилося менше 2%.

Соціальні мережі та месенджери продовжують змінювати спосіб спілкування людей в мережі. Найпопулярнішим каналом спілкування для покоління "міленіуму" залишається Facebook.
Тим не менше, люди молодші вибирають месенджери. Так, якщо мілленіали все ще воліють листуватися за допомогою тексту, то в наступного покоління – покоління Х – в моді обмін картинками з допомогою месенджерів начебто Snapchat. У Facebook і Snapchat стрімко зростає кількість щоденних переглядів відео.

В якості каналів обміну зображеннями месенджери давно потіснили соціальні мережі. На цій діаграмі видно, що з допомогою Snapchat і WhatsApp люди щодня обмінюються великою кількістю зображень, ніж за допомогою якої б то не було соціальної мережі в світі: Самі по собі месенджери демонструють неймовірний ріст.


Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Євро-2016: Хто переможе на турнірі?
проголосувало 726 відвідувачів
Австрія
0,3%
Албанія
0,6%
Англія
3,4%
Бельгія
0,8%
Ірландія
0,1%
Ісландія
1,2%
Іспанія
16,8%
Італія
5,8%
Німеччина
35,4%
Північна Ірландія
0,4%
Польща
1,8%
Португалія
2,1%
Росія
1,4%
Румунія
0,0%
Словаччина
0,0%
Туреччина
0,1%
Угорщина
0,1%
Уельс
0,3%
Україна
21,1%
Франція
5,5%
Хорватія
1,9%
Чехія
0,3%
Швеція
0,3%
Шейцарія
0,3%
Останні новини
09:11
14 березня
ТОП новини
Оголошення
11:54, 8 березня
63
23:33, 5 березня
live comments feed...