• Головна
  • «Чорна п'ятниця» в Україні: чи відбудеться свято знижок?
10:57, 23 листопада 2016 р.

«Чорна п'ятниця» в Україні: чи відбудеться свято знижок?

Всім відомо, що 25 листопада в Україні пройдуть «Чорні п'ятниці». Це час, коли магазини роблять знижки на свій товар. У деяких країнах люди навіть беруть відгули в цей день, черги займають з півночі. Чи прийдуть люди на свято знижок в Україні?

Щоб визначитися, що буде користуватися попитом, в одну з попередніх п'ятниць — 11 листопада — магазини влаштували «день холостяка». Це ще один день знижок родом з Китаю, який став для продавців чимось на зразок генеральної репетиції перед глобальною розпродажею.

Як з'ясувалося, в «день холостяка» українці активно купували сезонні товари: термобілизну, парасольки, рибальські снасті, термоси і швейцарські ножі. А також навушники, телефони, смартфони, ноутбуки і дрібну побутову техніку, типу чайників і блендерів.

Крім того, традиційно високими були продажі ламп, комплектуючих до гаджетів, посуд, столові прилади, power-банків і акумуляторів. Але в числі самих затребуваних все-таки виявилося одяг і взуття.

Саме на цей сегмент товарів і будуть робити ставку торговці в «чорну п'ятницю».

Передбачається, що на несезонні товари планують знижки до 45-50%. На сезонні, наприклад пуховики, торішніх колекцій — до 25%. Менш щедрі акційні пропозиції — на техніку і електроніку. У середньому ціну на товари знижують на 15-20%. Але якщо пошукати, можна знайти і знижку в 70% на деякі пропозиції.

Економічний експерт Олександр Охріменко передбачає, що власники магазинів в Україні не зможуть отримати хороший прибуток від проведення розпродажів, оскільки у населення немає грошей навіть на товари із суттєвою знижкою. Він упевнений, що шанси на успіх є тільки біля магазинів секонд-хенд. В інших же пропонують настільки дорогі речі, що навіть зі знижкою вони все одно не доступні населенню. За його словами, в докризовий період масові розпродажі дозволяли продавцям отримувати величезні прибутки: так, бувало, що продажі в грудні перевищували аналогічний показник за півроку і навіть за весь рік.

При цьому експерт уточнив, що традиційна націнка на нові товари– 200-300%, що дозволяє спокійно знизити вартість нерозпроданого товару на 50%. Класичною ж знижкою, за його словами, є зниження вартості на 10-20% для товарів, які не спродалися протягом півроку.

Дійсно, деякі торговельні мережі спекулюють на темі розпродажів і навмисне завищують розмір дисконту.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#«Чорнап'ятниця» #розпродаж #знижка #товари #репетиція #покупці
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...