• Головна
  • Як створити політичну рекламу на Фейсбук і що для цього потрібно
11:46, 25 серпня 2020 р.

Як створити політичну рекламу на Фейсбук і що для цього потрібно

Як створити політичну рекламу на Фейсбук і що для цього потрібно

Процедура отримання дозволу на показ реклами, пов'язаної з питаннями суспільної значимості, виборами або політикою, доступна для рекламодавців, які перебувають на Україні, і необхідна для тих, хто планує показувати аудиторіям в Україні передвиборчу або політичну рекламу.

Згідно з правилами Фейсбук, будь-який рекламодавець в Україні, який має намір створювати або редагувати рекламу, де згадуються політичні діячі, партії або вибори (в тому числі кампанії, що закликають до голосування), повинен отримати дозвіл і додати в рекламу заяву про джерело фінансування "Ким оплачено", після чого ця реклама буде додана в Бібліотеку реклами. Ця вимога поширюється на користувачів, які здійснюють дії з політичною рекламою, наприклад запускають або припиняють її,

Підготовка до отримання дозволу на рекламу

Для початку процедури необхідно наступне:

  • Ви повинні бути адміністратором Сторінки або рекламодавцем на Сторінці, де ви показуєте рекламу, пов'язану з питаннями суспільної значимості, виборами або політикою. Якщо це не так, попросіть адміністратора Сторінки додати вас в якості адміністратора або рекламодавця, або поділіться цим контентом з адміністратором Сторінки і попросіть його отримати дозвіл на рекламу. Тільки адміністратори Сторінки можуть створювати і редагувати заяви про джерело фінансування для країни, де буде демонструватися реклама. Рекламодавці можуть створювати рекламу із заявою про джерело фінансування без дозволу адміністраторів Сторінки, якщо вони не створюють і не редагують сама заява. 

    Примітка. Щоб відзначити рекламу як пов'язану з питаннями суспільної значимості, виборами або політикою, принаймні один адміністратор Сторінки повинен підтвердити свою особистість. Ця людина може не бути творцем заяви про джерело фінансування, яке він буде використовувати.
  • У ваш обліковий запис Facebook повинна бути включена двухфакторная аутентифікація. Щоб налаштувати її, дотримуйтесь інструкцій нижче, або увімкніть аутентифікацію в налаштуваннях Facebook.
  • Виберіть спосіб підтвердження своєї особи ( повний список допустимих посвідчень можна подивитися тут ):
    • надати посвідчення особи державного зразка;
    • надати два офіційні документи;
    • надати нотаріально завірену форму, яку можна завантажити на сторінці http://facebook.com/id .
  • Документи бути виданими на Україні і не повинні бути простроченими.

    Ми використовуємо ваші документи для підтвердження вашої особистості, а також для виявлення і запобігання таких загроз, як спроби видати себе за іншу людину або крадіжка персональних даних, що допоможе убезпечити вас і спільнота Facebook. Документи не публікуються в вашому профілі або рекламі і не стають доступні іншим адміністраторам ваших сторінках або рекламних акаунтів. Після підтвердження вашої особистості і перевірки відповідності нашим вимоги ми видалимо копії ваших документів протягом 30 днів. У випадках, передбачених законом, ми будемо зберігати ваше ім'я і дату народження довше, дотримуючись необхідних стандартів захисту інформації.

Крім адміністратора Сторінки, який створює заяви про джерело фінансування, процедуру підтвердження особи повинні пройти всі, хто створює, змінює, публікує або призупиняє показ реклами, пов'язаної з питаннями суспільної значимості, виборами або політикою.

Крок 1. Підтвердження особистості

Щоб отримати дозвіл на рекламу, підтвердіть свою особистість:

Варіант 1. ПК

  1. Перейдіть на свою Сторінку Facebook. Якщо для управління Сторінкою використовується Business Manager, для виконання інших дій необхідно відкрити її в Business Manager.
  2. Натисніть Налаштування у верхньому правому куті.
  3. У списку ліворуч натисніть Дозволи .
  4. У розділі "Де ви живете?" натисніть спадне меню і виберіть України.
  5. У розділі "Крок 1: підтвердіть свою особистість" натисніть Почати .
  6. Ще раз натисніть Почати .
  7. Налаштуйте двухфакторную аутентифікацію. Якщо ви вже налаштували двухфакторную аутентифікацію, переходите відразу до кроку 8.
    1. У розділі "Захистіть свій аккаунт за допомогою двофакторної аутентифікації" натисніть Далі .
    2. Виберіть метод перевірки і дотримуйтесь інструкцій, щоб завершити настройку.
    3. У розділі "Введіть код підтвердження" натисніть Далі .
    4. Виберіть потрібні настройки та натисніть Далі .
  8. У розділі "Основна країна проживання" натисніть Підтвердити основну країну проживання .
  9. Виберіть потрібний тип документа. Потім натисніть Далі .
  10. Натисніть або перетягніть фото обраного посвідчення особи.

    Офлайн зображення повинні мати формат JPG або PNG і розмір менше 20 МБ. Адресу, вказану в посвідченні особи з фото, не обов'язково повинен збігатися з адресою, на який ви отримуєте пошту в даний час.
  11. Після успішного завантаження зображення натисніть Далі .
  12. Коли все буде готово, натисніть Завершити .

Варіант 2. Сторінка www.facebook.com/id

  1. Натисніть Почати підтвердження особи та виберіть "Показ реклами, пов'язаної з питаннями суспільної значимості, виборами або політикою".
  2. Як країни, де ви показуєте рекламу, виберіть "Україна". Натисніть Почати .
  3. Налаштуйте двухфакторную аутентифікацію. Якщо ви вже налаштували двухфакторную аутентифікацію, переходите відразу до кроку 4 нижче.
    1. У розділі "Захистіть свій аккаунт за допомогою двофакторної аутентифікації" натисніть Далі .
    2. Виберіть метод перевірки і дотримуйтесь інструкцій, щоб завершити настройку.
    3. У розділі "Введіть код підтвердження" натисніть Далі .
    4. Виберіть потрібні настройки та натисніть Далі .
  4. У розділі "Основна країна проживання" натисніть Підтвердити основну країну проживання .
  5. Виберіть потрібний тип документа. Потім натисніть Далі .
  6. Натисніть або перетягніть фото обраного посвідчення особи.

    Офлайн зображення повинні мати формат JPG або PNG і розмір менше 20 МБ. Адресу, вказану в посвідченні особи з фото, не обов'язково повинен збігатися з адресою, на який ви отримуєте пошту в даний час.
  7. Після успішного завантаження зображення натисніть Далі .
  8. Коли все буде готово, натисніть Завершити .

Варіант 3. Додаток Facebook на мобільному пристрої

Щоб пройти процедуру отримання дозволу вам знадобиться додаток Facebook версії v225 або новіше на телефоні Android або iOS.

  1. Натисніть кнопку меню (☰) в нижньому правому куті.
  2. Торкніться меню, що розкривається Налаштування та конфіденційність .
  3. Торкніться Налаштування .
  4. Торкніться Особиста інформація .
  5. Торкніться Підтвердження особистості , щоб увійти в Центр.
  6. Торкніться Підтвердіть свою особистість .
  7. В якості своєї країни виберіть Україна .
  8. Налаштуйте двухфакторную аутентифікацію. Якщо ви вже налаштували двухфакторную аутентифікацію, переходите відразу до кроку 9.
    1. У розділі "Захистіть свій аккаунт за допомогою двофакторної аутентифікації" натисніть Далі .
    2. Виберіть метод перевірки і дотримуйтесь інструкцій, щоб завершити настройку.
    3. У розділі "Введіть код підтвердження" натисніть Далі .
    4. Виберіть потрібні настройки та натисніть Далі .
  9. У розділі "Основна країна проживання" натисніть Підтвердити основну країну проживання .
  10. Виберіть потрібний тип документа. Потім натисніть Далі .
  11. Натисніть або перетягніть фото обраного посвідчення особи.

    Офлайн зображення повинні мати формат JPG або PNG і розмір менше 20 МБ. Адресу, вказану в посвідченні особи з фото, не обов'язково повинен збігатися з адресою, на який ви отримуєте пошту в даний час.
  12. Після успішного завантаження зображення натисніть Далі .
  13. Коли все буде готово, натисніть Завершити .

Ваш документ буде схвалений або відхилений протягом 48 годин. Якщо фото відхилено через погану якість, завантажте нове.

Крок 2. Зв'язування рекламних акаунтів

Вам буде потрібно надати список рекламних акаунтів, які будуть використовуватися на вашій Сторінці для фінансування реклами, пов'язаної з питаннями суспільної значимості, виборами або політикою, зв'язати ці рекламні акаунти зі своєю Сторінкою і додати для кожного з них заяву про джерело фінансування.

Щоб зв'язати рекламні акаунти і налаштувати заяви про джерела фінансування:

    1. Перейдіть на свою Сторінку Facebook. Якщо для управління Сторінкою використовується Business Manager, для виконання інших дій необхідно відкрити її в Business Manager.
    2. Натисніть Налаштування у верхньому правому куті.
    3. У списку ліворуч натисніть Дозволи .
    4. У розділі "Крок 2: зв'яжіть свої рекламні акаунти" натисніть Почати .
    5. Перш за все необхідно підтвердити, що ви зобов'язуєтеся дотримуватися Умови використання Facebook. Для цього натисніть Прийняти .
    6. За замовчуванням автоматично відображаються всі рекламні акаунти, в яких ви є рекламодавцем або адміністратором. Виберіть ті з них, які будуть використовуватися для оплати реклами, пов'язаної з питаннями суспільної значимості, виборами або політикою. Щоб додати додаткові рекламні акаунти, вам будуть потрібні номери всіх цих акаунтів. Детальніше про те, як знайти ID рекламного аккаунта . Знайшовши ID рекламних акаунтів, додавайте їх по одному і натискайте "Додати". Після додавання облікового запису на сторінці з'явиться інформація про нього. У розділі "Включити" відзначте прапорцем кожен аккаунт, який ви хочете використовувати для показу реклами, пов'язаної з питаннями суспільної значимості, виборами або політикою. Коли все буде готово, натисніть Далі .
      1. Валютою в рекламному акаунті, який ви використовуєте для створення реклами, є долар США (USD).
      2. Країною ведення бізнесу для вашого рекламного облікового запису є Україна.

Примітка. 

    1. Щоб рекламний аккаунт можна було прив'язати до вашої Сторінці, повинні бути виконані наступні умови:
  1. Для кожного доданого рекламного аккаунта потрібно створити заяву про джерело фінансування, в якому буде вказана особа або організація, відповідальні за рекламу. Додайте заяви про джерело фінансування і натисніть Далі .

Крок 3. Управління заявами про джерело фінансування

  1. Для кожного оголошення, зазначеного як пов'язане з питаннями суспільної значимості, виборами або політикою, необхідно додати заяву про джерело фінансування. Для кожного доданого рекламного аккаунта потрібно створити заяву про джерело фінансування, в якому буде вказана особа або організація, відповідальні за рекламу.
  2. Щоб завершити створення заяви про джерело фінансування, натисніть Виберіть ім'я / назва . Виберіть своє ім'я в тій формі, в якій воно вказане в офіційних документах, або виберіть назву Сторінки (недавно створені Сторінки можуть не відображатися в списку). Також можна вибрати + "Інше ім'я / назва" і ввести іншу назву організації.
    1. Якщо ви вкажете в заяві про джерело фінансування назва Сторінки, ви не зможете змінити цю назву, поки заяви прив'язані до рекламного аккаунту, пов'язаному зі Сторінкою.
    2. Якщо ви вибрали Сторінку або інша назва, необхідно надати додаткову інформацію, достовірність якої можна перевірити. Вам потрібно вказати номер телефону, адреса, адреса електронної пошти та веб-адреса, а також відповідні домени.

      Примітка. У вас повинна бути можливість отримувати електронні листи і відповідати на телефонні дзвінки за вказаною електронною адресою та номером телефону. В електронному листі або під час дзвінка по телефону ви отримаєте код, який потрібно ввести. Ви повинні вказати точну адресу фізичного місцезнаходження, на який можна доставити пошту. Якщо він буде відхилений, перевірте своє місце розташування за допомогою пошукової системи або на карті. Надана інформація (ім'я, номер телефону, організація, адреса, електронна адреса, домен сайту, ім'я агента) розміщується в публічному доступі в Бібліотеці реклами на 7 років. Цю інформацію можна дізнатися, якщо знайти певне оголошення в Бібліотеці реклами, натиснути "Детальніше про оголошення", а потім "Інформація від рекламодавця".
  3. Вам буде потрібно підтвердити номер телефону. У цьому ж розділі натисніть Введіть і підтвердіть номер телефону. По телефону ви отримаєте 4-значний код і побачите підказку ввести його в текстовому вікні.
  4. Також необхідно підтвердити електронну адресу. Натисніть Введіть і підтвердіть електронну адресу і сайт в наступному вікні. Ви отримаєте повідомлення електронної пошти з 6-значним кодом та побачите пропозицію ввести його в наступному вікні. Примітка. Загальні домени електронної пошти не приймаються.
    1. Домен електронної пошти повинен збігатися з доменом сайту. Наприклад, якщо електронна адреса вашої організації - [email protected], адреса її сайту повинен бути таким: www.xyzparty.org .
    2. Назва організації, вказане в заяві про джерело фінансування, має бути зазначено на сайті. В іншому випадку заява не буде схвалено.
  5. Процедура підтвердження повинна завершитися, як тільки ви підтвердите номер телефону та електронну адресу.
  6. Після додавання заяви про джерело фінансування і проходження процедури підтвердження натисніть Далі .

    Примітка. У всіх створюваних заявах про джерело фінансування повинні бути точно вказані організація або особа, відповідальні за рекламу. Заява про джерело фінансування не замінює жодні інші обов'язкові відмови від відповідальності або заяви про надання інформації. Рекламодавець несе відповідальність за те, що його реклама відповідає всім відповідним законам. Ми перевіряємо кожну заяву про джерело фінансування на відповідність Правилам рекламної діяльності.
  7. Перевірте внесені зміни і натисніть Надіслати . Перевірка заяв про джерело фінансування зазвичай займає до 24 годин.

Після виконання цих дій перевірте інформацію про ролі та дозволах , щоб з'ясувати, чи можна вам вже показувати рекламу, пов'язану з питаннями суспільної значимості, виборами або політикою.

Крок 4. Авторизація аккаунта Instagram

Як тільки ваша особистість буде підтверджена, вам стане доступна можливість авторизації пов'язаного з вашої Сторінкою аккаунта Instagram, якщо він у вас є. Цей крок необхідний, тільки якщо ви хочете показувати передвиборчу або політичну рекламу і на Facebook, і в Instagram, проте назви вашої Сторінки Facebook і профілю Instagram не збігаються. Ми просимо вас його виконати, щоб користувачам було ясно, що ваші профіль Instagram і Сторінка Facebook пов'язані. Детальніше про цю вимогу .

Для авторизації аккаунта Instagram:

  1. Перейдіть на свою Сторінку Facebook. Якщо для управління Сторінкою використовується Business Manager, для виконання інших дій необхідно відкрити її в Business Manager.
  2. Натисніть Налаштування у верхньому правому куті.
  3. У списку ліворуч натисніть Дозволи .
  4. У розділі "Крок 3: Авторизуйтесь свій аккаунт Instagram (необов'язково)" натисніть Почати .
  5. Встановіть прапорець "Перевірити акаунт Instagram".
  6. Якщо назва в Instagram не збігається з назвою Сторінки, вкажіть причину у відповідному полі.
  7. Натисніть Надіслати .

Як правило, розгляд запиту займає до 72 годин. Якщо назва в Instagram не схвалив, оскільки воно сильно відрізняється від назви Сторінки, ви можете відредагувати назву Сторінки або назва профілю Instagram, щоб вони співпадали. Якщо ви не хочете змінювати ці назви, ви можете видалити Instagram з обраних місць розміщення і показувати рекламу тільки на Facebook.

Створення реклами

Виконавши всі дії, необхідні для отримання дозволу на показ реклами, ви зможете створювати в Ads Manager передвиборчу або політичну рекламу. Створення такої реклами нічим не відрізняється від створення звичайної реклами.

Коли ви купуєте рекламу, ми враховуємо додаткову інформацію про людей, Сторінках і рекламних акаунтах, щоб визначити, чи створена реклама на Україні. Якщо ця інформація підтверджує, що реклама створена за межами України, реклама буде відхилена, навіть якщо рекламодавець отримав дозвіл на показ реклами.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...