• Головна
  • Що таке «Дія.Підпис» і як його створити
15:53, 18 травня 2021 р.

Що таке «Дія.Підпис» і як його створити

Дія підпис

Дія підпис

17 травня Міністерство цифрової трансформації запустило нову послугу - «Дія.Підпис». Це кваліфікований цифровий підпис, який дозволяє авторизуватися на різних порталах держпослуг, отримувати доступ до послуг онлайн, підписувати документи прямо зі смартфона.

Розповідаємо, що таке «Дія.Підпис» і як оформити цю КЕП за 2 хвилини.

Що таке «Дія.Підпис»

«Дія.Підпис» - це кваліфікований електронний підпис (КЕП), який дозволяє підтвердити особистість людини в цифровому вимірі. Це необхідно, щоб підписувати документи, авторизуватися в державних сервісах і отримувати електронні держпослуги.

По суті КЕП - це аналог вашого реального підпису, який ви ставите на важливих документах на папері. Наприклад, здаючи звіт в податкову, вам потрібно його підписати. Але що робити, якщо ви подаєте звіт через інтернет в електронному форматі (наприклад, PDF)? В такому випадку, підписати документ можна за допомогою КЕП - спеціального скрипта, який накладається на документ через сервіс, в якому ви формуєте звіт, а потім зчитується в компетентних органах (в нашому випадку це податкова).

Чому це корисно

КЕП бувають різні. Їх видає податкова, деякі банки та інші сертифіковані центри надання послуг населенню. У більшості випадків, щоб отримати КЕП, потрібно з'явитися особисто з заявою та документами - наприклад, в районне відділення податкової. Але деякі центри дають можливість оформити КЕП повністю онлайн - серед них «ПриватБанк», який дозволяє оформити підпис через «Приват24» для бізнесу. Весь процес займає приблизно 5 хвилин. 

Теж саме відтепер можна зробити і через додаток «Дія». Тільки ще швидше і в більш user friendly інтерфейсі. Дві хвилини - і у вас готовий КЕП.

Зараз «Дія.Підпис» можна використовувати в екосистемі самої «Дія», тобто на порталі і в додатку. Крім того авторизація за допомогою КЕП «Дія» вже працює на порталі податкової - з її допомогою можна увійти в кабінет платника податків. Для цього потрібно відсканувати через додаток QR-код.

Дія.Підпіс-4

Дія.Підпіс-4

Надалі Мінцифра обіцяє, що за допомогою «Дія.Підпис» можна буде авторизуватися і на інших порталах і сервісах. Але поки не називає конкретних термінів.

Як оформити «Дія.Підпіс»

«Дія.Підпис» вже можна оформити через додаток «Дія» версії 3.0.1. Якщо у вас ще не встановлена ​​ця версія програми, поновіть його через App Store або Google Play.

  • Увійдіть в додаток «Дія», авторизуйтесь через BankID або іншим способом.
  • Перейдіть в меню, натиснувши на кнопку «Меню» внизу праворуч.
  • Після чого виберіть пункт «Дія.Підпис». У вікні натисніть кнопку «Створити».
  • Спливе віконце з пропозицією підтвердити свою особистість по фото. Після цього активується фронтальна камера.
  • Спробуйте наблизити камеру або підійти до вікна, щоб отримати хороше освітлення.
  • Коли «Дія» зчитає ваше обличчя, з'явиться повідомлення «Дякуємо, особу підтверджено».
  • Залишилося придумати і ввести пароль, який повинен складатися з 5 цифр.
  • Сертифікат сформований.
Дія.Підпіс-3

Дія.Підпіс-3

Щоб подивитися ваш сертифікат, потрібно зайти в пункт меню «Дія.Підпис».

Як використовувати «Дія.Підпис»

  • Виберіть документ, який потрібно підписати.
  • Підпишіть документ.
  • Підтвердіть свою особистість через BankID або іншим способом.
  • Введіть пароль від сертифіката з 5 цифр.
  • Документ підписаний.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#дія підпис
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...