18:06, 6 серпня 2022 р.
800 тис грн на відосики: як мер Боровець витрачає НАШІ гроші на самопіар
Тут мер і його свита вчергове квіти поклали до пам’ятника, тут перерізалистрічку, а тут мер підвів підсумки свого тяжкого робочого тижня — а хто ж фінансує ці численні відеоролики, які імітують бурхливу діяльність мерії? Спойлер: фінансуємо ми з вами, з міського бюджету!
Всі мешканці Новограда-Волинського, що працюють в бюджетній сфері давно вже звиклись з реаліями їхнього підневільного життя: кожного працівника щомісяця протягом років змушують підписувати (звісно, за гроші зі своєї зарплати) на газету, яка на кожній своїй сторінці восхваляє владу і на сторінках якої не знайдеш згадки ні про яку проблему міста. Те ж саме і в телевізорі. Ми проаналізували договори міської ради з медіа (лише частину договорів) і з’ясували, скільки бюджетних грошей і кому йде за рекламу мера на екрані.
“Інформаційні послуги з створення та трансляції в ефірі телебачення сюжетів, тематичних телепередач, прямих ефірів за участю представників органів місцевого самоврядування” — закупівлі з такою назвою на постійній основі декілька разів на рік проводить Новоград-Волинська мерія. Суми — до 200 тисяч гривень. Та серед “представників органів місцевого самоврядування” в роликах в телевізорі чи соцмережах ви чомусь не побачите нікого іншого, крім мера і його приближених, заступників голови і давніх друзів. Тут немає висвітлення проблем, які щодня підіймають жителі міста в фейсбуці, не показують жодного з численних відео депутата міської ради і голови партії “Сила і честь” Олександра Поліщука, який викриває злочини влади. Він же теж обраний народом і є тим самим “представником органів місцевого самоврядування”. Та його в телевізорі за бюджетні гроші нема, а наближені до мера — на постійній основі.
Таких дорогих медіа-закупівель на 195-199 тис грн лише за останні два роки мер провів три. Також був довгий список закупівель через підконтрольні меру Управління освіти і науки, Управління у справах молоді та спорту, Виконавчий комітет міської ради, Відділ з питань охорони здоров’я, Управління соціального захисту населення. Суми від 20 до 40 тис грн.
Десятки закупівель від різних теоретично автономних структур, а переможець в усіх закупівлях один — давній товариш Боровця, власник телеканалу “Студія Калина” Каліновський. На виборах він крутив виборчі ролики Миколи Петровича, чим суттєво допоміг йому перемогти. Зараз же Боровець віддячує товаришу, фінансуючи його канал з міського бюджету. Загальна сума, витрачена за два роки, лише по тим договорам, що ми проаналізували — 800 тисяч гривень. Хоча, можна сказати й інакше. Боровець будучи ще мером вперше, в середині нульових років, фактично і був засновником цього телеканалу, таким собі “творчим натхненником”. І, за словами наших джерел, провернув для нього схему по розпилу комунального майна — віддав під телеканал безкоштовно приміщення в центрі міста на вулиці Замкова в 100 квадратних метрів. Зараз це вже не комунальне майно, як було раніше, а особиста власність Каліновського.
Не лише Боровця піарять за наші гроші. Так, “Студія калина” на замовлення влади видала цілу серію роликів про діяльність Фонду Литвина . Може Литвин за них комусь і платив, але на папері піар депутата - це було саме замовлення мерії. Другим після Боровця героєм телеканалу є заступник мера Наталія Борис.
На третіх ролях — керівники тих самих Управлінь міської ради, які проводять “потрібні” тендери. Діяльність же опозиції не висвітлюється зовсім. Хоча це так само представники громади, яких обрали люди до міської ради, однак за бюджетні гроші в нашому місті висвітлюють лише великі діла округи мера. За гроші громади. Не лише піарячи мера, а й фінансуючи бізнес друга міського голови.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
16:00
26 листопада
ТОП новини
Оголошення
15:13, 20 листопада
12:04, 25 листопада
12:55, 19 листопада
47
16:02, 16 листопада
live comments feed...